divendres, 21 de gener del 2011

Truita de farina

A l'última entrada vaig començar-vos a parlar de cuina sostenible. Aquesta, pot englobar molts conceptes, però en el nostre cas tindrà dos punts fonamentals:

- Aprofitar tot el menjar (menys viatges al "super" a comprar).
- Embrutar el mínim cuinant i així tenir menys plats per rentar (no és perquè siguem uns "vagos", sinó que així gastem menys aigua).

Així doncs i continuant amb el plat d'ahir (el plat d'ahir i també qualsevol altre menjar arrebossat) resulta que ens va quedar una mica d'ou batut brut de farina i farina embrutada amb ou...

Així doncs, que farem? Llençar-ho? NO!!!!!!!!!!!! 

Truita de farina

1. Afegim una mica més de farina al que queda de l'ou. 








2. Ho remenem lo més bé que puguem i hi posem una mica de sal (no passa res perquè no quedi perfecte doncs de moment no pretenem ser Ferran Adrià... Però tranquils, tot arribarà).


3. Afegim la barreja a una paella amb oli calent.








Nota: Veureu que molt ràpidament la truita s'inflarà. No sé si és normal o no... a mi sempre m'ho fa, però recordo que quan ho feia la meva mama quedava una truita molt i molt fina... Però bé, encara estic viu, sa i fort, així que no us preocupeu per això.

4. Li donem la volta a la truita. Ni se us acudeixi fer com a les pel·lícules o als còmics de tirar-la a l'aire. En el millor dels casos caurà la truita a terra i en el pitjor hi haurà algú que ho veurà...








5. Ho traiem de la paella i voilà: La truita ja està llesta.

RESULTAT



VALORACIÓ PERSONAL


Molt bo. Recordeu, la cuina sostenible ha de ser un dels nostres referents. I sobre el gust, és un pel diferent al de la truita normal però realment val la pena probar-ho.

VALORACIÓ DE LA MEVA PARELLA

No menja truites així que no ho ha probat. Però tenint en conte que la idea és robada de la mama crec que podeu incloure-la al vostre llibre de receptes.

INGREDIENTS

Oli
Sal
Ou
Farina


P.D: Demà tinc convidats a sopar a casa, però resulta que treballo desde les 11:30 fins les 21:30. No tindré temps per a cuinar, doncs venen a les 22h i a sobre m'han dit que no volen un ou ferrat... Vaja, que no tinc temps i tinc que quedar bé. Com ho faré? La resposta demà a la nit (si els aconsegueixo fer fora de casa d'hora clar, sino haureu d'esperar...).

2 comentaris:

  1. Quan no es té temps físics, s'ha de recòrrer a excuses com: em trobo malament, si podem quedar un altre dia?; vinc molt cansat de la feina, i no puc crear una delicia en condicions...; tic amb la novia que fa 3 mesos que no la veig i per tant tindré un vespre molt ocupat; escull la millor... bye!!!

    ResponElimina
  2. ei bonissssim els comentaris de la teva parella jajajajajajaj

    (el seguidor anònim)

    ResponElimina