dimecres, 19 de gener del 2011

Hola!

Benvinguts al blog "Si mama, menjo bé!".

Aquí us aniré publicant un recopilatori de receptes per a aquells que com jo, no els hi agrada ni cuinar ni passarse hores a la cuina. Aquestes són producte d'invencions, reportatges (tant de TV com revistes) malinterpretats i receptes explicades i posades a la pràctica per mans (i ment) inexpertes.

Intentaré ajudar a estudiants, solters, recent independitzats i aquells que no tenen temps de preparar-se el menjar o simplement no tenen els coneixements necessaris, ni els interessa...

També intentaré donar-vos un cop de mà amb la vostra mare quan us pregunti si menjeu be. A sortir del pas en situacions complicades en les que heu de cuinar per altres persones i quedar bé...

I sobretot, intentaré ensenyar-vos a ser originals amb la cuina!



Perquè m'aneu coneixent una mica, em dic Cesc i visc a Barcelona. Sobre els meus motius per fer aquest blog són 3:
  1. Necessito recopilar en algún lloc totes les receptes que m'invento (sino, després no me'n recordo...).
  2. Demostrar a la meva mare que si que menjo bé (el que no treu que necessiti dels "tuppers" semanals!!!)
  3. Aquest estiu em caso i volem anar de viatge de noces a Tahití. De moment només ens arriba per anar a Torredembarra així que espero que aquest blog ajudi a canviar la situació.... :p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada