dijous, 27 de gener del 2011

Arròs (Consells)

Com estem amics?

Em sap greu, pero avui no us ensenyaré cap recepta. Al contrari, us donaré un consell amb l'arròs que us facilitarà la vida amb les vostres futures creacions culinàries. I que jo utilitzaré freqüentment en pròximes receptes.

Recordo la meva època d'estudiant... No cuinava arròs més de un cop per més (sent optimistes). La raó era fàcil: Mai sabia quan de temps s'habia de cuinar... si 15 minuts, 10, 20..... Llavors estava o masa dur o massa tou... En tenia massa o massa poc.... I a sobre havia de netejar l'olla i el colador... Buf buf massa feina, fora..."Contigo no bicho"...

Al cap de cert temps vaig descobrir els sobres d'arròs ràpid. Posaves un d'aquests sobres dins d'aigua bullint i en 5 minuts estava llest. Un pas endavant, però encara tenia que netejar massa....

Però Senyors... Senyores... El que vaig descobrir fa uns mesos no té preu. El somni de qualsevol persona que com jo no li agrada ni la cuina ni perdre el temps cuinant. El somni de qualsevol persona que es consideri ecològica i no vulgui malgastar l'aigua per rentar els plats. El somni de qualsevol persona amb poc temps. El somni de la majoria destudiants i solters. I sobretot, el somni de qualsevol gandul:

Tarrines d'arròs que es cuinen en 1 minut al microones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arròs (Consells)

1. El primer pas és el d'agafar una de les tarrines i obrir una mica la tapa.


















2. Ara ho posem 1 minut al microones a màxima potència i.......... ja és pot servir!!!!!!!!!!!!!! (Ja? Tan ràpid?? Sí sí!!!)

RESULTAT



Nota: Això verd que veieu són herbes provençals. No és cap toc màgic per l'arròs ni res. simplement he volgut posar un toc de color a la imatge i era l'únic que tenia a mà... Tot i així li ha donat un regustet prou bo :) A més, jugueu amb vista i quan poseu l'arròs al plat, desmonteu-lo una mica, així no es notarà que es d'una d'aquestes tarrines.

VALORACIÓ PERSONAL

Aquest arròs m'ha estalviat hores i hores a la cuina. Tant creant art culinari, com netejant. I la veritat és que crec que si es retirés del mercat m'agafaria una profunda depressió.

VALORACIÓ DE LA MEVA PARELLA

Si ve  ella ha anat evolucionant i ara mateix es troba a l'escala dels sobres d'arròs ràpid, encara no s'ha deixat influir i continua un nivell per sota nostre. Però tranquils, no tothom pot tenir la nostra visió de futur i pot haver gent que necessiti de més temps per seguir aquesta evolució llògica. La veritat és que sóm uns privilegiats....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada