dilluns, 24 de gener del 2011

Gelat amb crema de licor irlandès

Classe magistral de l'Alba

Avui inaugurem una nova secció: La de les Classes Magistrals.

El Dissabte passat l'Alba ens va improvisar uns postres d'una manera molt original i que ens pot ser molt útil.

Jo vaig comprar un gelat i vaig pensar que tots estarien satisfets...

...però va l'Alba i ens va sorprendre a tots posant-li crema de licor irlandès (ho sento, no diré la marca...).








Tal com us ho dic. Original, fàcil i deliciós.

RESULTAT



Ara és quan em pregunteu... "D'acord, tens raó, però perquè dius que ens pot resultar molt útil?"

Molt fàcil. Imagineu que heu aconvidat a la persona que us agrada a sopar. Un vinet durant el menjar, licor amb el postre, després un "cubata".... I la resta la podeu imaginar vosaltres mateixos! De totes maneres tinc que dir que fer això és lleig, molt lleig i que no conec a ningú que ho hagi fet mai.

I per avui és tot! Doncs la mama ens ha portat tuppers pel que no cuinaré!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada